Laiks
|
Aktivitātes
|
Skolotāja
darbība
|
Programma,
bērna darbība
|
7:00-8:30
|
Bērnu sagaidīšana, bērnu brīva, patstāvīga
rotaļdarbība. |
Sarunas ar vecākiem. Materiālu gatavošana dienas
aktivitātēm. Bērnu organizēšana patstāvīgai rotaļdarbībai. Individuālais
darbs.
|
Pašvadītas mācīšanās caurviju prasmju veidošana un
nostiprināšana.
|
8:30-9:00
|
Gatavošanās brokastīm. Brokastis.
|
Higiēnas un pašapkalpošanās iemaņu nostiprināšana.
Veselīga dzīvesveida apgūšanas veicināšana. Uzvedības noteikumu
nostiprināšana.
|
9:00-11:00
|
Organizēta rotaļnodarbība un bērnu pašvadīta
rotaļdarbība grupā un āra vidē-mūzika, sports, pastaiga, pētnieciskā darbība,
vērojumi, eksperimenti.
|
Bērnu organizēšana skolotājas vadītai vai bērnu
pašvadītai rotaļnodarbībai atbilstoši izglītības programmā izvirzītajiem
sasniedzamajiem reuzltātiem.
|
Kritiskās domāšanas un problēmrisināšanas,
jaunrades un uzņēmējspējas un digitālo caurviju prasmju veidošana un
nostiprināšana atbilstoši bērnu sensitīvajam vecumam.
|
11:00-12:10
|
Gatavošanās pusdienām. Pusdienas.
|
Uzvedības noteikumu nostiprināšana.
|
Pašvadītas mācīšanās caurviju prasmju attīstīšana.
|
12:10-15:00
|
Gatavošanās diendusai. Pasakas laiks pirms
diendusas. Diendusa.
|
Priekšstatu veidošana par bērna kā veselas
personības attīstību (miega nozīme, pasaka, dziesmiņa u.c. rituāli). |
15:00-15:30
|
Pakāpeniska celšanās, ģērbšanās.
|
Veselīga dzīvesveida apgūšanas veicināšana.
|
15:30-16:00
|
Gatavošanās launagam. Launags.
|
Higiēnas un pašapkalpošanās iemaņu nostiprināšana.
|
Pašvadītas mācīšanās, sadarbības un pilsoniskās
līdzdalības caurviju prasmju attīstīšana.
|
16:00-18:45
|
Organizēta rotaļnodarbība un/vai bērnu pašvadīta
rotaļdarbība grupā un āra vidē - tajā skaitā rotaļas, spēles individuālais
darbs, bērnu pakāpeniska došanās mājās.
|
Bērnu organizēšana skolotājas vadītai vai bērnu
pašvadītai rotaļnodarbībai atbilstoši izglītības programmā izvirzītajiem
sasniedzamajiem reuzltātiem. Individuāls darbs. Sarunas ar vecākiem.
|
Kritiskās domāšanas un problēmrisināšanas,
jaunrades un uzņēmējspējas un digitālo caurviju prasmju veidošana un
nostiprināšana atbilstoši bērnu sensitīvajam vecumam.
|